Jurassic World Aftermath – nu tillgängligt

18 december 2020 · Bifogade filer
Den brittiska utvecklingsstudion Coatsink Software Ltd, som förvärvades av Thunderful Group under hösten, har meddelat att ett av deras interna projekt, Jurassic World Aftermath, nu är tillgängligt.

Jurassic World Aftermath är ett fascinerande nytillskott i Jurassic World-serien mellan händelserna i Jurassic World och Jurassic World: Fallen Kingdom.

Du spelar som Sam, en säkerhetsexpert och professionell smugglare som kraschlandar på Isla Nublar. Ditt uppdrag att skaffa värdefull information går katastrofalt fel när du fastnar i en övergiven forskningsanläggning. Ditt enda hopp om att kunna fly är genom att hitta och lämna den konfidentiella forskningen till dina arbetsgivare på fastlandet så snabbt som möjligt, allt medan du jagas av dödliga Velociraptors som oavsiktligt släpptes lösa under öns evakuering. För att överleva i detta äventyr måste du utforska forskningsanläggningen, lösa pussel och hitta sätt att distrahera och gömma dig från grymma Velociraptors, Dilophosaurus och Pteranodons vilka följer varenda rörelse du gör.

Dr Mia Everett (röst: Laura Bailey, The Last of Us: Part II), som är en parkgenetiker vars förflutna avslöjas genom miljöledtrådar, ljudloggar och hennes egna antagningar, hjälper dig från ett närliggande skogvaktartorn. Du kommer att höra inspelade konversationer mellan Dr. Everett och Dr. Ian Malcolm (röst: Jeff Goldblum) och din länk till omvärlden: Dr. Henry Wu (röst: BD Wong), Dr. Everett's mentor.